Shop Mobile More Submit  Join Login
Pan by coconut-lane Pan by coconut-lane
Bread plush. One is strawberry. Pattern coming soon.
Add a Comment:
 
:iconmykproject:
MYKProject Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
aaaaaaaaaaaaaawwwwwwww
Reply
:iconsagojyousartpage:
Sagojyousartpage Featured By Owner Aug 16, 2011  Hobbyist General Artist
Sooo cute!! X3
Reply
:icongooglieogglie:
GooglieOgglie Featured By Owner Jul 8, 2011  Hobbyist
Are they Hand sewn!?
Reply
:icongooglieogglie:
GooglieOgglie Featured By Owner Jul 8, 2011  Hobbyist
Are they Hand sewn!?
Reply
:iconthekart:
theKart Featured By Owner Jan 4, 2011  Student Filmographer
OMG, they're awesome!! (and i usually never say 'OMG', that's how good they are!)
so cuuuute
Reply
:iconkeybladereva:
KeybladerEva Featured By Owner Nov 21, 2010
Lol
Reply
:iconkurimu-san:
kurimu-san Featured By Owner Oct 23, 2010
So cute! I may make some pan too with your awesome pattern :3
Reply
:iconkagome-chuu:
Kagome-chuu Featured By Owner Sep 8, 2010
i wanna try and make some myself~
Reply
:iconthemarsbar28:
themarsbar28 Featured By Owner Jun 11, 2010
I WAAAAAAANT.
Reply
:iconxxcaramelxx:
xxcaramelxx Featured By Owner Jun 7, 2010  Hobbyist Photographer
Wow ! So cuuute ! :)
Reply
:iconapfelkatze:
apfelkatze Featured By Owner Sep 15, 2009
cute! and yummy ^^
which material did you use?
Reply
:iconwhelming:
whelming Featured By Owner Jul 28, 2009
ha, I saw this forever ago and I've been trying to find it again. Happy!
Reply
:iconnaruto---fangirl:
Naruto---fangirl Featured By Owner Jul 23, 2009
:D and =3=
Reply
:iconneverleavingyourside:
Featured here:
[link]
Reply
:iconrawrsuitgirl:
RawrsuitGirl Featured By Owner May 31, 2009  Hobbyist Artisan Crafter
What did you use to make the eyes? Every time I use fabric paint in a bottle it gets all messy and not nearly as neat as yours~ ^^;;
Reply
:iconnachtschimmer:
nachtschimmer Featured By Owner Mar 21, 2009   Traditional Artist
that´s soo cute! :aww:
Reply
:icon01lalami:
01Lalami Featured By Owner Feb 17, 2009
LOL i just love their facial expressions xD
Reply
:iconlou136:
Lou136 Featured By Owner Jan 10, 2009  Student Traditional Artist
Awesome.
Reply
:icon1narutorocks:
1narutorocks Featured By Owner Dec 7, 2008  Student General Artist
I made one and he came out FAT(Cuz I hand sewed it) But I LOVE it!!!!<3
Reply
:iconslysecret:
SLySecret Featured By Owner Nov 10, 2008   Interface Designer
OH MY GAWD! its sooo adorable!! XDDDD :heart:heart:
i really want to try to sewing it!
Reply
:iconxxxsuxchanxxx:
xXxsuXchanxXx Featured By Owner Sep 3, 2008  Hobbyist
lol...sweet xD
Reply
:iconx--weezy--x:
x--weezy--x Featured By Owner Jul 21, 2008
I made the plain bread yesterday and it turned out great! So cute, my family all want their own now! Chance! :thumb63092994:
Reply
:iconshiritsu:
Shiritsu Featured By Owner Jul 12, 2008
Adorable work :clap:
Reply
:iconhuejuice:
huejuice Featured By Owner Apr 23, 2008   Interface Designer
:+favlove:
Reply
:icondreamsaresacred:
dreamsaresacred Featured By Owner Feb 24, 2008
aaww, very nice :heart:
Reply
:iconthreatningroar:
threatningroar Featured By Owner Jan 2, 2008
^________^ they bring a smile to my face, I want one.
Reply
:iconshakumaxsatoshi:
ShakumaxSatoshi Featured By Owner Dec 26, 2007  Student Traditional Artist
that's it! I'm making a mochi, a bread, and an Onigiri! Thank you for the inspiration!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconxmooshay:
xmoOshay Featured By Owner Dec 10, 2007  Student
I LUFFLES YOUR TUTORIALS!

they're the best
8D
Reply
:iconubertoastzilla:
ubertoastzilla Featured By Owner Dec 6, 2007
so cute!
Reply
:iconl-bread:
L-Bread Featured By Owner Dec 2, 2007
OH MY GOD OH MY GOD I WANT THEM!!!!

<3!!
Reply
:iconharebseraph:
HarebSeraph Featured By Owner Dec 1, 2007  Hobbyist Traditional Artist
OMG i want the one on the right xD
Reply
:iconyuna-yume:
yuna-yume Featured By Owner Nov 27, 2007
SO CUTE!!! is it cloth or felt???
Reply
:iconmozzyl:
Mozzyl Featured By Owner Nov 26, 2007   Artisan Crafter
:XD: :aww:
Reply
:iconcrimsonsolaris:
crimsonsolaris Featured By Owner Nov 19, 2007
:3 --> >:3

Lol...the two breads remind me of my characters --> [link]
Reply
:iconrainbows-in-a-jar:
Rainbows-in-a-jar Featured By Owner Nov 11, 2007
Very Cute xD i love the faces.
Reply
:iconchibidomino:
ChibiDomino Featured By Owner Oct 30, 2007
D: Oh my gawd. They look delicious!

I want one~
Reply
:iconpsychocow007:
psychocow007 Featured By Owner Oct 30, 2007
I totally forget how you wound up on my devwatch, but I'm glad you did. This is adorable!
Reply
:iconliraelemmy:
Liraelemmy Featured By Owner Oct 16, 2007
I love these more than life itself.
Reply
:iconaiwa-9:
aiwa-9 Featured By Owner Oct 9, 2007  Hobbyist Artisan Crafter
wow, the face is done by acrylic paint using toothpick? they look like it's printed/ironed on
Reply
:iconcoconut-lane:
coconut-lane Featured By Owner Oct 10, 2007
Nah you can't print well onto felt. Too many little hairs get in the way.
Reply
:iconnitanita:
nitanita Featured By Owner Oct 8, 2007
Cuuuuute!
Best Plushies ever =D
Reply
:iconsakurasaku:
sakurasaku Featured By Owner Oct 5, 2007
So cute!! XD
Reply
:iconadoptagrub:
AdoptAGrub Featured By Owner Oct 3, 2007
I love the pink one!
Reply
:iconumi-tsuoka:
Umi-Tsuoka Featured By Owner Sep 29, 2007
ho man, the strawberry one makes me really want like
Strawberry milk!!! O
Tastey!!!
Reply
:iconleorussitano:
LeoRussitano Featured By Owner Sep 17, 2007
you could make a backpack out of that :P
great job :D
Reply
:iconzucchini-lounge:
Zucchini-Lounge Featured By Owner Sep 16, 2007
eee~
ish VERY kawaii!
I wanna grow up to be like joo >3<

{faved!!}
Reply
:iconlilthy:
Lilthy Featured By Owner Sep 15, 2007
CUTE!!! i wants to eat zhem! x33
Reply
:iconshikyuu:
shikyuu Featured By Owner Sep 12, 2007
awwie thats sooo cute!! <3
Reply
:iconparanoidapple:
ParanoidApple Featured By Owner Sep 12, 2007
kawaii!!~~
Reply
:iconkaysuiko:
kaysuiko Featured By Owner Sep 8, 2007
Adorable! I want to make plush bread o____o
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 23, 2007
Image Size
280 KB
Resolution
667×410
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
18,382
Favourites
928 (who?)
Comments
124
Downloads
233

Camera Data

Make
NIKON CORPORATION
Model
NIKON D50
Shutter Speed
10/1600 second
Aperture
F/6.3
Focal Length
26 mm
Date Taken
Aug 23, 2007, 1:29:51 AM

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 License.
×